Powrót Wiedźminów - temat organizacyjny

Awatar użytkownika
Asirra
Senatorium Imperialis
Posty: 91
Rejestracja: 06 sie 2017, 20:43

Powrót Wiedźminów - temat organizacyjny

#1

Post autor: Asirra » 04 paź 2017, 23:51

Witajcie ^^

Zgodnie z obietnicą rzucam pierwszy post reaktywacji sesji przeniesionej z RPGCenter. Jako, że jest możliwość dołączenia do sesji, osoby, które grały i chcą kontynuować grę, proszone są o przejście do przedostatniego akapitu tego posta i potwierdzenie swego udziału w komentarzu. A nowych graczy zapraszam do przeczytania całości :)


"Powrót Wiedźminów"

Od śmierci Geralta z Rivii, ostatniego wiedźmina starych czasów upłynęło niemal trzysta lat. Od tego czasu potwory stawały się coraz większym zagrożeniem; kulminacją tego była druga (i ostatnia, jeśli wierzyć czarodziejom) koniunkcja sfer, która nastąpiła sto czterdzieści lat temu. Na świecie, tak bezpiecznym i nowoczesnym pojawiły się na nowo mantikory i gryfy, w lasach i na traktach niepodzielnie rządziły potwory. Spanikowane społeczeństwo odcięło się od świata, miasta na powrót ogrodziły się od głuszy, a karawany kupieckie znów zaczęły przypominać przemarsze wojska. Wróciliśmy do świata sprzed stuleci - z czasów, gdy pracy dla wiedźminów było aż zanadto...
Tyle, że oni wymarli. Wiedźmińskie cechy rozpadły się, zamki, twierdze i warownie popadły w zapomnienie. Dziś są mitem, legendą starych czasów, o której bajarze snują opowieści w karczmach i zajazdach za kufel dobrego, mocnego piwa.
Piętnaście lat temu postanowiono o przywróceniu do życia cechów wiedźmińskich. Należycie do jednego z nich. Wielcy czarodzieje, uczeni i mistrzowie cechów wyselekcjonowali dorosłych i dzieci, by ich uczyć. Z pierwszej tury przetrwało dwóch. Wy należycie do drugiej - jest was czworo. Ale pradawne metody tworzenia wiedźminów przepadły w mroku dziejów i nowi wiedźmini nie dorównują możliwościami tym znanym z legend i baśni... a przynajmniej jeszcze nie, bo jednym z ich zadań jest odszukiwanie wszelkich informacji ich dotyczących. Póki co jednak pracujecie w małych grupach, aby zrównoważyć braki w możliwościach (choć te nadal znacznie przekraczają ludzkie).



Tak w wielkim skrócie przedstawia się świat. Zatem gracie ekipą wiedźminów. Wszyscy się znacie od małego, ufacie sobie, pracujecie ze sobą, spaliście w jednym dormitorium. Jesteście garstką wybranych, którzy przeżyli szalone mutacje, morderczy trening i trudy codziennego życia. A teraz czeka was pierwszy rok na szlaku.
Kilka dni temu ruszyliście z Loc Muinne, dawnej twierdzy magów, a obecnie - nowej siedziby wiedźmińskiego cechu. Wasi koledzy po fachu - Lerin i Verak - zaopatrzyli was w podstawowy sprzęt, podarowali mały "prezent" i o świcie odprowadzili do bram miasta. Pożegnaliście się krótko, w ciszy, życząc sobie nawzajem powodzenia na szlaku.

Deklaracje co do chętnych na grę zbieram... nie wiem do kiedy. Do "długo" xD Powiedzmy, że chciałabym wystartować około 23 października max - czyli za dwa tygodnie. Do tego czasu będę chciała aby starzy gracze przekopiowali i wkleili historię i kartę swojej postaci w specjalnie stworzony do tego folder, zaś osoby pragnące dołączyć - na podstawie schematu je napisali. Po zaakceptowaniu będziecie mogli grać ^^

Wszelkie pytania co do gry (o ile nie znajdziecie tego w opisie Uniwersum) proszę zadawać poniżej w tym temacie.

ODPOWIEDZ